AllOur experience

Чому у конкурентів конверсії дешевші?

Напередодні нового року з’явилась нова заявка на оптимізацію і ведення аккаунту в Google AdWords. Було бажання рекламувати 1 категорію з сайту. Свого роду магазин. Товари в цій історії ролі не будуть відігравати, тому вказувати їх немає сенсу. Ніша доволі конкурентна і проблемна в плані одобрення оголошень. Якщо оголошення проходили модерацію з “обмеженням”, то це була […]

Read More

AllOur experience

Неправильно підібрані ключові слова — курс на злив бюджету

Велика частина людей насправді не розуміють як саме працює контекстна реклама. Проте впевнено замовляють цю послугу в рекламних агенствах, та в процесі співпраці висувають свої цікаві гіпотези, які призводять до “фейспалмів” менеджерів в процесі роботи. Саме такими ситуаціями я хочу поділитись. Отож, уявимо собі столичну клінінгову компанію, в подальшому називатимемо її Прибирайко(так не виникне питань чим […]

Read More

AllOur experience

Приводимо в форму свої рекламні кампанії до літа

В роботі з контекстною рекламою завжди потрібно швидко вникати в специфіку бізнесу свого клієнта. Тематика може бути найрізноманітніша, від дитячих іграшок, до промислового утеплення труб. І кожен випадок свого роду унікальний, оскільки потребує оригінальних рішень для оптимального результату. Я хочу вам розповісти про рекламу одного інтернет-магазину спортивного одягу(далі “магазин”). В магазині продається фірмовий спортивний одяг […]

Read More