Яким повинен бути сайт для бізнесу?

AllDid you know?

Written by:

На сьогодні кожен власник сайту прагне заробляти, але не кожен ресурс може похвалитися хорошим заробітком. Розберімось, яким повинен бути хороший сайт для заробітку.

Самостійна розробка сайту скоріше за все не принесе бажаний результат, адже крім створення ресурсу, його потрібно обслуговувати та оновлювати, для чого потрібно тримати штат програмістів. Для розробки якісного сайту оптимальним варіантом буде замовити його в спеціалізованій компанії. Так ви вирішите відразу дві проблеми: розробка сайту та пошук майбутніх співробітників.

Ми розповімо, що важливо враховувати при створенні сайту, що буде продавати.

Зручність навігації

Вся інформація повинна бути структурована. Якщо на сайті є верхнє меню, то кількість кліків до найбільш важливих статей потрібно максимально мінімізувати.

Розумна кількість пунктів меню і посилань

Тут потрібно приймати рішення, виходячи з тематики та завдань ресурсу. Але в будь-якому випадку завелика кількість посилань, як правило, плутає відвідувача та заважає йому прийняти рішення  перейти туди, куди потрібно власнику).

Відсутність надлишку графіки

Так, на сайті повинна бути графіка, але тут головне не перестаратись. Хоча є декілька вийнятків. Наприклад, сторінка інтернет-портфоліо може містити десятки фотографій. Але ви не повинні забувати, що кожну фотографію потрібно супроводжувати alt мета тегами, інакше пошукова система побачить тільки те, що на сторінці є кілька файлів з розширенням jpg чи іншими.

Проста та зрозуміла відвідувачу структура сайту

Кожна стаття повинна розташовуватися в певному розділі, якщо на сайті понад 20 сторінок і відвідувач не має до них доступу з головної сторінки. Перед тим, як створювати сайт, замовник повинен мати чітке розуміння який розділ до якої сторінки віднести.

Швидкість завантаження сайту

Тут доведеться торкнутися технічних подробиць. В ідеалі, і замовник, і підрядник повинні мати ясність не тільки з приводу кожного графічного елемента сайту та фотографії, а й щодо кожного скрипта, який викликається з коду при завантаженні сайту. Цей пункт необхідний і є одним з головних умов для швидкого завантаження сайту. Не маючи повної прозорості щодо технічного боку під час завантаження сайту, його оптимізація буде неможлива.

Здатність сайту продавати

Цей пункт чимось перегукується з другим. Ресурс потрібно створити так, щоб логічно підвести відвідувача до потрібної для вас дії: зареєструватись, купити, перейти за посиланням і т.п.

Воронка продажів

Проста схема збільшення конверсії туди, куди це потрібно власнику. Будь-яка сторінка Landing Page заснована на цьому простому принципі: зацікавити — утримати — переконати — продати. Подібну схему часто називають воронкою. Збираючи трафік з різних джерел, ресурс повинен спочатку зацікавити та утримати відвідувача, потім — переконати його в тому, що представлене на сайті йому насправді дуже потрібно.

Органічне візуальне виконання сайту

Візуальне сприйняття вашого сайту відвідувачами дуже важливе. Потрібно виділити найважливіші блоки. Найчастіше, найбільш яскраві графічні елементи — це посилання на акції, на сторінки, що продають або на головні розділи сайту. Якщо Ваш сайт вже давно в робочому стані, потрібно провести ретельний аудит юзабіліті. Також не варто забувати про гармонію шрифтів на вашому інтернет-ресурсі. Більш як 2 різновиди на одній сторінці збиває відвідувачів з пантелику та не виглядає естетично привабливо.

by Anastasiia Kyryk
adspartner.com.ua

Comments are closed.