Нативна реклама

AllDid you know?

Written by:

Нативна реклама сьогодні є найгарячішим трендом контент-маркетингу. Великі бренди вже кілька років активно використовують цей формат комунікації з аудиторією і з року в рік збільшують фінансові інвестиції в нативний формат реклами. Суть в тому, що звичайна реклама створюється для того, щоб її побачили, а природня реклама —  щоб нею поділилися в соцмережах.

Що таке нативна реклама? Плюси та мінуси такого формату

Нативна реклама (англ. native advertising) — так звана природна реклама, яка відповідає формату, тематиці та стилю тієї площадки, на якій вона розміщена. Це означає, що у цільової аудиторії не виникає почуття відторгнення та не буде ефекту так званої банерної сліпоти (тобто ігнорування рекламного контенту на підсвідомому рівні).

Щоб зрозуміти, що таке природна реклама, потрібно розібратися, чим вона не є. Чому так? Та тому що більша частина маркетологів до цього часу так і не зрозуміла в чому особливість нативної реклами та чим вона відрізняється від прихованої реклами.

Отже, чим не є природна реклама:

  • це не рекламні пости в соцмережах, які містять чіткий заклик до дії (купити, замовити і т.д.) — навпаки, природна реклама в будь-якому випадку позначається, як реклама або спонсорський матеріал, тобто читача не вводять в оману.
  • це не бренд-журналістика (створення брендами власних медіа в соцмережах та публікація бренд-контенту) — нативная реклама розміщується на сторонніх ресурсах;
  • це не product placement, рекламний характер якого ховається від споживача —  природна реклама позначається спеціальними позначками.

На відміну від набридливої та всюдисущої реклами, що вривається в особистий простір користувача, нативний вид органічно вписується в формат майданчика і замість того, щоб відволікати увагу, допомагає вирішити людині ту задачу, з якою вона прийшла на ваш сайт.

Переваги нативной реклами:

  • матеріал розміщується в тих місцях, які користувач 100% побачить — стрічка публікацій на новинному сайті, блоки з рекомендованим контентом, стіна спільноти, т.д.;
  • підвищення лояльності аудиторії до компанії завдяки якосній інформації та користі, яку вона їй приносить;
  • швидке зростання охоплення аудиторії за рахунок високого вірального потенціалу контенту;
  • відсутність можливості блокування такої реклами навідміну від банерної;
  • гнучкий формат — така реклама легко масштабується, приймає будь-який формат: статті, фото, відео, добірки, інструкції та ін.;
  • мультиканальність —  природна реклама може бути застосована для будь-якого медіа-ресурсу, блогу, мобільних додатків та ін.

Недоліки:

  • на відміну від стандартної прямої реклами, нативну неможливо запустити одночасно і в одному форматі на декількох майданчиках. Контент завжди повинен бути унікальним, корисним та адаптованим під кожен окремий випадок розміщення;
  • висока вартість нативної реклами відлякує багатьох маркетологів, однак при правильному плануванні і грамотної реалізації ROI на виході буде в рази вище, ніж при запуску стандартної рекламної кампанії;
  • ринок нативной реклами досить новий і поки ще не відрегульований, в маркетингу все ще немає чіткого визначення феномена нативної реклами та принципів її роботи;
  • в україномовному просторі все ще занадто мало блогів та платформ, які пропонують формат нативної реклами та, що найважливіше, вміють її правильно реалізувати;
  • етична сторона питання також хвилює маркетологів усього світу: наскільки етично щодо користувача «маскувати» рекламу під формат майданчика.

Але всупереч незначним мінусам, природна реклама з кожним роком набирає все більших обертів і поступово витісняє звичні формати прямих оголошень.

by Anastasiia Kyryk
adspartner.com.ua

Comments are closed.