Як підготувати свій бізнес до літнього сезону використовуючи Instagram

AllOpportunity

Written by:

Instagram це не тільки популярна соцмережа, де можна обмінюватися фото та відео з друзями, але й потужний інструмент маркетингу. Звертаючись до користувачів (потенційних клієнтів) в середовищі, яке вони використовують на щоденній основі, ви зможете стати ближче до своїх клієнтів, знати їх інтереси та відношення до вашого бренду.

Перед тим, як зайнятися просуванням, потрібно провести підготовчу роботу. Розуміння сезону та потреб користувачів в ту чи іншу пору року не варто недооцінювати.

А так, як на порозі літо, ми підготували для вас кілька порад як «оживити» свій бізнес-профіль в цей період, зацікавити користувачі, збільшити продажі та побудувати довгострокові відносини з клієнтами.

1. Публікуйте контент, створений вашими клієнтами

Як показує безліч сервісів аналітики, перед покупкою люди оцінюють відгуки інших клієнтів. Тому варто звернути увагу на позитивний досвід клієнтів з вашою компанією. Заохочуйте їх до публікації фото та репостіть ті, які найкраще виділяють ваші продукти чи послуги.

Також придумайте свій хештег та просувайте його. За допомогою простого хештега, що легко запам’ятовується, ви зможете відстежувати відгуки та створювати загальнодоступну галерею натхнення для інших клієнтів.

2. Виділіть сезонні можливості використання ваших продуктів

Більшість роздрібних торговців погодяться: у свят є звичка підкрадатись непомітно. Щоб заробити на святах, які мають відношення до вашого бізнесу, плануйте святковий контент заздалегідь. Створіть календар в соціальних мережах, який ідентифікує всі щорічні події або свята, навколо яких ви зосередите свої рекламні зусилля.

Протягом 2-3 тижнів, що передують цим особливим подіям, можете сміливо запускати контент в Instagram. Він має бути спеціально орієнтований на потреби ваших клієнтів (або потреби, яких вони не знали, поки не побачили вашу рекламу).

3. Поділіться практичним змістом

Надавайте користувачам чіткі інструкції та всіляко демонструйте практичність вашого продукту чи послуги, максимально використовуючи можливості Instagram, до прикладу, Stories.

Навіть якщо у ваших продуктів не так багато очевидних сезонних практичних переваг, застосовуйте загальні настрої. Наприклад, компанії одягу можуть рекламувати речі в кольорах, які притаманні основним святям.

4. Сезонні знижки

Не секрет, що всі люблять знижки. Використовуйте свій профіль Instagram, щоб розповісти про сезонні знижки та акції. Поширення новин про уцінку та пряме посилання на ваш сайт спонукає зацікавлених користувачів вивчати ваші пропозиції.

5. Тематичні розіграші

Розіграш — ще один чудовий спосіб привернути увагу клієнтів. Не обов’язково робити їх щомісяця, а от невеликі сезонні розіграші точно будуть вам на руку. Таким чином ви заохотите послідовників прокоментувати, вподобати та поширити ваш контент в обмін на товар чи послугу. Особливо, якщо ваш конкурс буде актуальним щодо сезону: наприклад, дорожній рюкзак чи сонцезахисні окуляри, від охочих взяти участь не буде відбою.

Якщо ви хочете розвивати свій Instagram щодо потреб клієнтів та збільшити прибуток, у нас є ще дуже багато різних тактик та стратегій.

by Anastasiia Kyryk
adspartner.com.ua

Comments are closed.