4 digital-стратегії, що справді працюють

AllOpportunity

Written by:

Digital маркетинг (цифровий або інтерактивний маркетинг) — це використання всіх можливих форм цифрових каналів для просування бренду. У наш час сюди входять: телебачення, радіо, інтернет, соціальні медіа та інші форми.

Важливо знати як працює ринок в обраному сегменті, що насправді шукає потенційний клієнт, вміти залучити нову аудиторію, утримуючи при цьому стару. Тому просто немає сумнівів в тому, що цифровий маркетинг має життєво важливе значення для успіху вашого бізнесу. Проте велике різноманіття цифрових технологій та їх складність можуть ускладнити визначення правильної бізнес-стратегії.

Тому ми описали для вас 4 поради, щоб максимально ефективно оптимізувати digital-стратегію для вашого бізнесу.

Пильнуйте актуальність SEO

Google оновлює свій алгоритм більш ніж 100 разів на рік, тому важливо постійно працювати над SEO-стратегією та бути в тренді, щоб гарантувати видимість продукту чи послуги в Інтернеті та на ринку.

Оновлюйте свої методи SEO один раз на квартал. Особливу увагу зверніть на ключові слова та кількість пошуків, які вони генерують за місяць. Виділіть найбільш ефективні та прослідкуйте зміни в циклі пошукової системи.

Використовуйте вплив блогінгу

Кожного дня Інтернеті з’являється все більше нової інформації, що може знизити видимість вашого бізнесу. Тому варто почати використовувати блогінг в якості вашої переваги.

Публікація вмісту, який є цінним та релевантним для вашого ринку, допомагає збільшити трафік на ваш веб-сайт та на сторінки в соцмережах. Доведено, що для 91% споживачів при покупці важливим є наявність інформації про бренд в Інтернеті.

Публікація вмісту на блогах, збільшення інформації про ваш бізнес на просторах Інтернету дає споживачам відчуття автентичності, унікальності вашого бренду та збільшує до нього довіру. Це сприяє зміцненню зв’язків між вашою торговою маркою та клієнтами.

Також варто пам’ятати, що кожне створене вами повідомлення — це ще одна індексна сторінка на вашому веб-сайті, що збільшує видимість вашої компанії в Інтернеті та вказує пошуковим системам про те, що ваш веб-сайт активний, допомагаючи вашому вмісту бути на вершині результатів пошукової системи.

Будьте мобільними

Перехід у digital маркетинг означає доступність на всіх цифрових платформах. Ваш сайт може виглядати чудово на комп’ютерні, але перевірте як він відображається на мобільному пристрої.

Нерозумно заперечувати, що ви втрачаєте гроші, ігноруючи мобільний маркетинг. Незалежно від особливостей вашої ЦА, велика її частина використовує смартфони набагато частіше, ніж комп’ютери.

За прогнозами фахівців до 2019 року буде підключено більше 10 мільярдів мобільних пристроїв. Половина з них — смартфони. Ось чому так важливо, щоб ви почали створювати мобільну стратегію для бізнесу.

Використовуйте електронну пошту

Найважливішим у будь-якій бізнес-стратегії є встановлення хороших стосунків із вашою клієнтською базою. Електронна пошта стала життєво важливою платформою для листування між фізичними особами та підприємствами. Крім того, з появою мобільних додатків, споживачі можуть отримати доступ до своїх електронних листів простіше, ніж будь-коли.

Використання електронної пошти та e-mail розсилки у вашій digital-стратегії збільшує охоплення та дає ще одну можливість для зв’язку з клієнтами. Найголовніше, що електронна пошта — це нагадування вашим клієнтам про ваш бренд, що підвищує вашу популярність у бізнесі.

Ці поради дійсно варто використовувати всім компаніям без виключення. Щодо решти прийомів цифровий маркетингу, то тут важливо не намагатися охопити їх усі, а виходити з цілей та можливостей бізнесу. Тим більше, що універсального рішення не існує, а інструменти потрібно вибирати під конкретну компанію, враховуючи безліч деталей.

Наша команда комплексно підходить до створення унікальної digital-стратегії враховуючи всі нюанси вашого бізнесу.

by Anastasiia Kyryk
adspartner.com.ua

Comments are closed.