Проблеми оптимізації через Analytics

AllOur experience

Written by:

Перша проблема була виявлена нещодавно і раніше не виникала. Зазвичай ми налаштовуємо відстеження конверсій двома способами:

  1. Після успішно виконаної дії, наприклад заповнена форма зворотнього зв’язку, чи замовлення, клієнт переправляється на так звану «сторінку спасибі». Тоді використовуючи лише аналітику, конверсію можна налаштувати на відвідування цієї сторінки, що еквівалентно заявці/покупці.
  2. Якщо на сайті немає такої сторінки, потрібно установити контейнер tagmanager та використовуючи його плюс аналітику, налаштувати певні дії, які будуть вважатись конверсіями (клік по кнопці відправити, тощо). Однак з технічних причин, якщо натиснути кнопку відправити не заповнивши форму, конверсія також рахується.

Вирішити це без змін в коді не можливо. Для такого способу від самого початку створення сайту потрібно налаштовувати кнопки на формах таким чином, щоб до заповнення форми вони були неактивні. Але найпростішим з огляду затрат часу та коштів,  є створення сторінки спасибі.

Інша проблема стосується лендінгів.

Два важливих показники без яких неможливо оптимізувати рекламні кампанії — це показник відмов та тривалість сеансу.

Якщо налаштувати аналітику для односторінкового сайту стандартним способом, через певний час можна побачити показник відмов близький до 100%, та тривалість сеансу в декілька секунд.

Причина в алгоритмі підрахунку цих показників, та їх взаємодії. Показник відмов відображає частку людей, котрі відвідавши одну сторінку сайту покинули його. А тривалість сеансу зараховується у випадку, коли людина відвідала іншу сторінку.

Сайти, що мають лише одну сторінку, відповідно не можуть оцінюватись аналітикою по алгоритму підрахунку показника відмов. Тривалість сеансу для таких відвідувань буде по 0 секунд ( якщо на сайті є сторінка спасибі, і одна людина з десяти здійснить конверсію то тільки ця тривалість зарахується). На виході будемо мати статистику яка нічим не допоможе в подальшій оптимізації.

Вирішується це просто. Ставимо на сайт GTM та додаємо власний html код, який буде корегувати данні аналітики. а саме рахувати успішними сеанси на основі таймеру в припустимо 20 секунд. Тобто наш показник відмов почне відображати частку людей, які провели на сайті менше 20 секунд. І автоматично регулюється тривалість сеансу, яка почне показувати реальні числа .

Перші результати таких дій будуть помітні вже наступного дня.

Аналізуючи ці два показники, можна відключати ключові слова, за якими люди проводять мало часу на сайті та доцільно спрямувати бюджет на слова, які демонструють більшу зацікавленість користувачів.

Отож перед запуском РК потрібно перш за все за потреби створити сторінку спасибі, встановити аналітику  та GTM, а також перевірити коректність відображення усіх данних, для того щоб зменшити тестовий період і якомога швидше провести оптимізацію для максимальної ефективності.

by Karina Kulik
adspartner.com.ua

Comments are closed.