Google AdWords запустив формат відеореклами — Out-Stream

AllNews

Written by:

Команда Google AdWords повідомила про запуск нового формату відеореклами — Out-Stream.

Відеооголошення Out-Stream призначені тільки для мобільних пристроїв та показуються за межами YouTube на сайтах та в додатках партнерів. Цей формат дозволяє підвищити впізнаваність бренду за рахунок більш широкого охоплення аудиторії. Коли відео потрапляє в зону видимості, воно автоматично починає відтворюватися без звуку. Якщо оголошення зацікавило користувача, він може включити звук одним натисканням, а якщо ні — прокрутити сторінку або закрити ролик.

Реклама Out-Stream оплачується за тисячу показів у видимій області екрану. Показ вважається виконаним, якщо як мінімум 50% оголошення відображалося на екрані не менше двох секунд.

З плюсів нового формату варто відзначити мобільну платформу, нативність та оплату за покази у видимій області. Однак, є і мінуси — інструмент не доступний на десктопах.

З огляду на спосіб оплати, формат буде затребуваний серед рекламодавців, яким важливе охоплення аудиторії. Наприклад, компаніям, які активно займаються просуванням власного бренду або виведенням на ринок нових видів продукції.

Перш за все радимо звернути увагу на новий інструмент великим рекламодавцям, які використовують рекламу на Youtube та запускають флайтові рекламні кампанії в момент виходу нових гаджетів. Також спробувати нову відеорекламу варто і представникам середнього бізнесу в сфері e-commerce, особливо інтернет-магазинам.

Якщо ви прагнете, щоб ваш бренд вийшов за стандартні рамки Youtube, а оголошення відображались на сайтах партнерської мережі Google, тоді давайте разом з нами протестуємо Out-Stream AdWords.

by Anastasiia Kyryk
adspartner.com.ua

Comments are closed.