Новий вид реклами — Merchant Center та Google Shopping

AllNews

Written by:

1 березня Google анонсував запуск Merchant Center та Google Shopping в Україні. Це особливо вигідно для власників інтернет-магазинів, оскільки істотно спрощується процес товарної розкрутки в споживчих колах.

Merchant Center — це система електронної консолідації товарів, яка одночасно імпортує їх з даних сайту та експортує в Google Adwords для подальшої реклами з індивідуальними налаштуваннями в абсолютно новій системі — маркетплейс Google Shopping.

Коректний запуск функціоналу дозволить отримати рекламу в новому вигляді. Користувач зможе бачити картинку з ціною та описом того товару, який його зацікавив (а не лише сам текст, як раніше).

Таким чином буде істотно підвищуватися взаємодія між контентом та клієнтом. Додатковою перевагою новинки є наявність рекламного блоку, розташованого у верхній частині сторінки.

Google Shopping ідеально підходить для тих у кого:

  • завищена вартість кліків в області ніші, що призводить до втрати продажів;
  • в розпорядженні великі товарні партії, та хто витрачає багато сил чи часу на налаштування пошукової системи;
  • немає можливості чи необхідних знань в області актуалізації цін в оголошеннях в автоматичному режимі;
  • низьке охоплення цільового пошукового трафіку внаслідок залучення всіх стандартних варіантів реклами.

Переваги:

  • реєстрація в Merchant Center та створення фідів дозволять застосувати весь обсяг продукції в процесі рекламування;
  • налаштування системи кваліфікованими фахівцями дасть унікальну можливість надавати оголошення виключно зацікавленому клієнтському колу в Україні;
  • невисокі ставки показів;
  • регулярне оновлення даних про вартість та наявність товару;
  • висока інформативність оголошень.

Google Shopping — це кращий спосіб результативно прорекламувати продукцію, надаючи всю інформацію про вартість та наявність. Тому поспішіть одними із перших в Україні налаштувати Merchant Center. За допомогою команди професіоналів, ви зможете в найкоротші терміни суттєво збільшити показники продажів.

by Anastasiia Kyryk
adspartner.com.ua

Comments are closed.