Чому у конкурентів конверсії дешевші?

AllOur experience

Written by:

Напередодні нового року з’явилась нова заявка на оптимізацію і ведення аккаунту в Google AdWords. Було бажання рекламувати 1 категорію з сайту. Свого роду магазин. Товари в цій історії ролі не будуть відігравати, тому вказувати їх немає сенсу.

Ніша доволі конкурентна і проблемна в плані одобрення оголошень.
Якщо оголошення проходили модерацію з “обмеженням”, то це була перемога.
Хоча тематика доволі цікава, і було багато ентузіазму в плані роботи.

Відразу після свят розпочалась робота, і для запуску кампаній все було виконано дуже швидко.
Реклама пішла, пошукові запити переглядаються регулярно(специфіка ніші). Хоча в цілому запити цільові, і більшість навіть конверсійні.

Аналітика працює, всі показники хороші. Показник відмов в районі 30%, 6–7 сторінок за сеанс в середньому, тривалість сеансу також в районі 2 хв. Одним словом, за всіма ознаками на сайт пішов цільовий трафік.

Але клієнт каже — “Немає продаж, а от в Конкурента, конверсії по n-грн”(тут як в приказці “В сусіда трава зеленіша, жінка гарніша і діти розумніші).

Analitycs не дає повної картини продаж, оскільки частина замовлень може відбуватись по телефону, а частина конверсій, які відображаються в аналітиці, це замовлення які в результаті не підтвердились.

У таких ситуаціях, починаємо повний аналіз.

Сайт клієнта має близько 30% порожніх категорій, бляклий дизайн, ціни на рівні “китів” ринку, коментарів до товарів майже немає і цей список можна продовжувати.

Його конкуренти дуже сильні(колосальна різниця в асортименті). Особливо аналізуючи “Конкурента з низькою ціною за конверсію”, навіть за декілька секунд на сайті, відразу видно різницю в відношенні людей до свого бізнесу.

Дотримано майже всіх правил хороших продаж. Починаючи зі знижок, завершуючи зручним дизайном сайту, де продумано багато дрібниць, таких як супутні товари в полі зору, вся інформація доступна, не “ховається по іншим вкладкам”, легкий шлях до замовлення, тощо.

Дійсно, не дивлячись на те, що це конкуренти мого клієнта можна дати тверезу оцінку сайту — прекрасна робота, людей які люблять свій бізнес, і відповідно він буде приносити їм прибуток.

Чесно, безліч разів навіть до огляду конкурентів, ми надавали клієнту рекомендації по покращенню сайту.

Оскільки наша задача, це привести на сайт цільовий трафік — людей котрі готові купувати його товар, але якщо вони не будуть розуміти, чому вони мають купувати саме в нього, то і продаж не буде. Ми постійно повторюємо клієнтам — хороша пропозиція на сайті, це ключ до конверсій.

Варто задуматись, на скільки відсотків впливає саме реклама на продажі.

Не можна скидати відповідальність за відсутність конверсій на людей, які налаштовують рекламні кампанії. Їхня задача привести людей які готові купувати — ваша ж, зробити так, щоб їм хотілось купувати саме ваш товар.

І коли вам говорять, “додайте інформацію на картку з товаром”, “постарайтесь зробити унікальну торгову пропозицію”, задумайтесь, можливо дійсно, потрібно трішки змінити сайт, а не винити у всьому рекламу.

А ціна конверсії в клієнта порівняно з конкурентом більша орієнтовно на 60%. І дій, окрім критики рекламних кампаній він не приймає.

Не ставить у відомість, про власноручні зміни, такі які відключення більшості груп оголошень і зміни налаштувань таргетингу. Перше призвело до збільшення середньої ціни за клік, друге до зміни обсягів трафіку. А разом привело нас в легкий шок.

Це як прийти в перукарню, і самому зробити собі укладку..

Якщо ви не довіряєте людині з якою працюєте, то просто знайдіть іншого спеціаліста, оскільки шанс на успіх в таких ситуаціях сильно знижується.

Успіхів у Ваших рекламних кампаніях!

by Karina Kulik
adspartner.com.ua

Comments are closed.