Приводимо в форму свої рекламні кампанії до літа

AllOur experience

Written by:

В роботі з контекстною рекламою завжди потрібно швидко вникати в специфіку бізнесу свого клієнта. Тематика може бути найрізноманітніша, від дитячих іграшок, до промислового утеплення труб. І кожен випадок свого роду унікальний, оскільки потребує оригінальних рішень для оптимального результату.

Я хочу вам розповісти про рекламу одного інтернет-магазину спортивного одягу(далі “магазин”). В магазині продається фірмовий спортивний одяг для тренувань в спортзалі, повсякденний одяг для спортсменів, різноманітне спортивне спорядження для професійних єдиноборств та аксесуари.
Ми займались оптимізацією рекламних кампаній клієнта місяць. Основною задачею було забезпечити рекламу всіх категорій сайту та зменшити ціну за конверсію.

Інколи створювати щось заново, набагато простіше, ніж намагатись упорядкувати чужу роботу. Для початку, наявні кампанії потребували свого роду “реанімації”, і негайного структурування.

Першочергово ми відокремили брендові запити від простих(наприклад: “купить футболку venum” від “купить футболку”).
Ми зробили ставку саме на пошук по бренду, і не прогадали.
Для запитів по футболкам, в короткі сроки, зменшився показник відмов з 75–85% до 35–45%. Схожа ситуація була і з іншими категоріями. При тому трафік на сайт не зменшився.

Стандартна робота з оголошеннями, при якій ми додали в опис основні ключові слова для групи, підняла CTR на 5–10%(в залежності від конкуренції слів).

Асортимент магазину насправді великий, і ми вирішили що для нього буде розумно запустити динамічні оголошення (DSA). Хоча після запуску, протягом приблизно тижня потрібно мінусувати все лишнє, але після цього видно перші хороші результати. Під кінець місяця DSA окупилися і почали приносити прибуток клієнту.

Але як то кажуть “одними пошуковими кампаніями ситий не будеш”.

І ми запропонували клієнту запустити динамічний ремаркетинг, оскільки представлений в магазині товар середньої цінової категорії, то покупці не завжди готові при першому відвідуванні сайта здійснити покупку. А якраз таки динамічний ремаркетинг, буде показувати потенційному клієнту товари які його зацікавили/можуть зацікавити, з актуальними цінами, чого не можна досягнути звичайним ремаркетингом.

Загалом, завдяки сукупності методів які ми застовували, і виконаної роботи, ціна конверсії за місяць зменшилась в три рази, що якнайкраще свідчить про результативність наший дій.

Вагому роль зіграла хороша оптимізація сайту для пошукових запитів, спрощення шляху покупця та прискорення загрузки сторінок(вплинуло на зменшення показника відмов).

Також цінною була інформація надана менеджером Google, який на даний час також займається веденням цього клієнта. Деякі з його рекомендацій, які ми виконали, принесли результат, деякі ще в процесі тесту.
Ще однією порадою було спробувати “Розумну кампанію в КМС”, але про її результати в наступних розповідях.

by Nazar Savka
adspartner.com.ua

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован.