AllOpportunity

Як підготувати свій бізнес до літнього сезону використовуючи Instagram

Instagram це не тільки популярна соцмережа, де можна обмінюватися фото та відео з друзями, але й потужний інструмент маркетингу. Звертаючись до користувачів (потенційних клієнтів) в середовищі, яке вони використовують на щоденній основі, ви зможете стати ближче до своїх клієнтів, знати їх інтереси та відношення до вашого бренду. Перед тим, як зайнятися просуванням, потрібно провести підготовчу […]

Read More

AllOpportunity

4 digital-стратегії, що справді працюють

Digital маркетинг (цифровий або інтерактивний маркетинг) — це використання всіх можливих форм цифрових каналів для просування бренду. У наш час сюди входять: телебачення, радіо, інтернет, соціальні медіа та інші форми. Важливо знати як працює ринок в обраному сегменті, що насправді шукає потенційний клієнт, вміти залучити нову аудиторію, утримуючи при цьому стару. Тому просто немає сумнівів […]

Read More

AllOpportunity

Способи об’єднання аудиторій Facebook і Google AdWords

Facebook, так і Google AdWords пропонують рекламодавцям різноманітні варіанти таргетингу на аудиторію. Однією з сильних сторін Google AdWords є можливість поєднання таргетингу за ключовими словами з аудиторними даними (RLSA), в той час як Facebook вважається лідером в області надання демографічної інформації для таргетингу. Справжня ж сила Facebook полягає в великій базі користувачів та інформації по […]

Read More

AllOur experience

Проблеми оптимізації через Analytics

Перша проблема була виявлена нещодавно і раніше не виникала. Зазвичай ми налаштовуємо відстеження конверсій двома способами: Після успішно виконаної дії, наприклад заповнена форма зворотнього зв’язку, чи замовлення, клієнт переправляється на так звану «сторінку спасибі». Тоді використовуючи лише аналітику, конверсію можна налаштувати на відвідування цієї сторінки, що еквівалентно заявці/покупці. Якщо на сайті немає такої сторінки, потрібно […]

Read More

AllNews

Google AdWords запустив формат відеореклами — Out-Stream

Команда Google AdWords повідомила про запуск нового формату відеореклами — Out-Stream. Відеооголошення Out-Stream призначені тільки для мобільних пристроїв та показуються за межами YouTube на сайтах та в додатках партнерів. Цей формат дозволяє підвищити впізнаваність бренду за рахунок більш широкого охоплення аудиторії. Коли відео потрапляє в зону видимості, воно автоматично починає відтворюватися без звуку. Якщо оголошення […]

Read More

AllNews

Новий вид реклами — Merchant Center та Google Shopping

1 березня Google анонсував запуск Merchant Center та Google Shopping в Україні. Це особливо вигідно для власників інтернет-магазинів, оскільки істотно спрощується процес товарної розкрутки в споживчих колах. Merchant Center — це система електронної консолідації товарів, яка одночасно імпортує їх з даних сайту та експортує в Google Adwords для подальшої реклами з індивідуальними налаштуваннями в абсолютно […]

Read More

AllOur experience

Чому у конкурентів конверсії дешевші?

Напередодні нового року з’явилась нова заявка на оптимізацію і ведення аккаунту в Google AdWords. Було бажання рекламувати 1 категорію з сайту. Свого роду магазин. Товари в цій історії ролі не будуть відігравати, тому вказувати їх немає сенсу. Ніша доволі конкурентна і проблемна в плані одобрення оголошень. Якщо оголошення проходили модерацію з “обмеженням”, то це була […]

Read More

AllOur experience

Неправильно підібрані ключові слова — курс на злив бюджету

Велика частина людей насправді не розуміють як саме працює контекстна реклама. Проте впевнено замовляють цю послугу в рекламних агенствах, та в процесі співпраці висувають свої цікаві гіпотези, які призводять до “фейспалмів” менеджерів в процесі роботи. Саме такими ситуаціями я хочу поділитись. Отож, уявимо собі столичну клінінгову компанію, в подальшому називатимемо її Прибирайко(так не виникне питань чим […]

Read More

AllOur experience

Приводимо в форму свої рекламні кампанії до літа

В роботі з контекстною рекламою завжди потрібно швидко вникати в специфіку бізнесу свого клієнта. Тематика може бути найрізноманітніша, від дитячих іграшок, до промислового утеплення труб. І кожен випадок свого роду унікальний, оскільки потребує оригінальних рішень для оптимального результату. Я хочу вам розповісти про рекламу одного інтернет-магазину спортивного одягу(далі “магазин”). В магазині продається фірмовий спортивний одяг […]

Read More